Niniejszym informuje się, że od dnia 25 maja 2020 r. obowiązują następujące zasady bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie Gminy Bystra-Sidzina w związku z wystąpieniem stanu epidemii
- W Urzędzie Gminy Bystra-Sidzina, zwanym dalej „Urzędem” stosuje się organizację bezpośredniej obsługi interesantów, dostosowaną do aktualnych ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
- Zaleca się kontakt z Urzędem przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, a także korespondencji tradycyjnej.
- Przyjmowanie i obsługa interesantów są prowadzone we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd Gminy Bystra-Sidzina.
- Obsługa bezpośrednia interesantów jest realizowana przede wszystkim w następujących miejscach:
- Sekretariat, pok. nr 4 budynek A Urzędu– składanie pism na dziennik podawczy,
- Urząd Stanu Cywilnego, budynek B Urzędu - w zakresie spraw związanych z aktami stanu cywilnego oraz ewidencją ludności,
- Stanowisko Obsługi Klienta, zlokalizowane w korytarzu budynku głównego Urzędu (budynek A), obok sekretariatu– w pozostałych sprawach z zakresu działalności Urzędu.
- W trakcie obsługi dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.
- W przypadku przybycia interesanta do Urzędu pracownik sekretariatu zawiadamia właściwego pracownika merytorycznego, który niezwłocznie zgłasza się do Stanowiska Obsługi Klienta i w zależności od potrzeb załatwia sprawę na miejscu, albo wraz z interesantem przechodzi do pomieszczeń urzędu, jeżeli taka wizyta jest konieczna.
Realizacja spraw w Urzędzie odbywa się z uwzględnieniem obowiązujących ograniczeń, wynikających z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia pozostałych wytycznych sanitarnych, m.in. obowiązkiem dezynfekcji rąk, zakrywania ust i nosa.