Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w związku z drugim etapem remontu przeprowadzanego przez OSP w Bystrej Podhalańskiej pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Gminy Bystra-Sidzina, w najbliższym czasie nastąpi kolejna zmiana w organizacji pracy urzędu. Remont będzie prowadzony w centralnej części budynku, dlatego też - ze względu na brak przejścia – biura Urzędu Gminy będą rozdzielone na dwie części budynku:
W pierwszej części budynku (wejście główne) mieścić się będą m.in.: sekretariat, biuro wójta gminy, budownictwo i planowanie przestrzenne, działalność gospodarcza oraz – na poddaszu – gospodarka gruntami i Referat Finansowy (m.in. podatki).
W drugiej części (wejście z tyłu budynku) mieścić się będą: Referat Oświaty, okienko kasowe, ochrona środowiska, drogownictwo, gospodarka odpadami (kody kreskowe), biuro rady i sekretarz.
USC oraz ewidencja ludności pozostają w dotychczasowym miejscu (budynek B urzędu gminy).
Za utrudnienia przepraszamy.
Rys. Schemat rozmieszczenia pokoi w budynku Urzędu Gminy od 19 czerwca 2018 r.